kyrsu

Контакти

58000, м. Чернівці,

вул. Банкова, 1,

корпус 20, аудиторія 17.

Тел/факс: (0372) 55-38-26

college@chnu.edu.ua


baner-sotnya

Партнери


monu


CHNU baner


RadaVNZ


oblosvita


pedrpesacom banner


  

BanerProfspilka

     


BanerNEWformatu

   


NEUVOO


Погода

Наше місто

Статистика

Методичний семінар викладачів математики та фізики

   Сьогодення кидає нам виклик. Щоб не залишитися на узбіччі сучасного життя, необхідно постійно працювати над собою, підвищувати свій фаховий рівень, розвиватися і самовдосконалюватися.

   Саме з метою підвищення рівня фахових і педагогічних знань та удосконалення навиків викладання 16 березня 2017 року викладачами математики та фізики був проведений методичний семінар на тему: «Особистісно-зорієнтований та диференційований підхід  до викладання природничо-математичних  наук »

  Math Fiz

Під час  семінару були висвітлені такі питання:

  • ?«Метод навчальних проектів на заняттях математики як засіб розвитку життєвих і навчальних компетентностей студентів» (Скакун Л.А.)
  • ?«Морально-етичні цінності викладача під час навчального процесу» (Крошка Т.І.)
  • ?«Технології кооперативного особистісно-орієнтованого навчання» (Мельничук А.В.)
  • ?«Формування навичок студентів на лабораторних заняттях з фізики» (Микитюк Т.І.)
  • ?«Диференційований підхід до навчання математиці»(Гайдукевич-Ратушна О.І.)

   В дружній невимушеній атмосфері відбулося обговорення проблем, що виникають при викладанні природничо-математичних наук,  шляхів їх вирішення, розкриття тем доповідей, обмін педагогічним досвідом і просто приємне спілкування.  Загалом, матеріали семінару можна вважати своєрідним адаптованим  синтезом сучасних педагогічних практик, технологій, ідей та досліджень з галузей  викладання математики та фізики. Такі зустрічі дають можливість викладачам  об’єднати  власний досвід з досвідом колег з використання новітніх педагогічних технологій та створити необхідні умови для розвитку найкращих якостей особистості студента, підготувати його як майбутнього фахівця, здатного до нестандартного креативного мислення та творчого підходу до розв’язання життєвих задач. Актуальним та дуже важливим  є те, що кожний винесений на обговорення напрямок оснований на потребах сьогодення і вказує конкретні орієнтири єдиного цілісного завдання – особистісно- зорієнтованого якісного навчання взагалі  і математики та фізики зокрема.



Назад

 
free pokerfree poker